Sabtu, 26 Jun 2010

.::Hati::.

Huhuhu.....semenjak mendengar lagu ini, hati ini terasa seperti bersemangat semula untuk terus belajar kerana Allah untuk mempertahankan kemerdekaan negara dan maruah agama yang kian lama terhakis...........


Di sini merupakan bait-bait lagu hasil komposer Sharon Poul dan lirik oleh Shuhaimi Baba yang dinyanyikan oleh Datuk Siti Nurhaliza untuk tatapan dan hayati bersama......

Janji hati suara cinta sakti
Cinta agung dari jiwa ternyala
Janji tanah lahir aku cintai
Aku rela sama membela

Pengorbanan jangan dilupa
Khianat janji hilang jasa
Ku mencari hati mulia
Aku sanjung pencinta bangsa

Usah rajuk jauh hati rindu
Nafas lain haluan seketika
Aku rayu wira hati sayangku
Ini bukan mainan cinta

Pengorbanan jangan dilupa
Khianat janji hilang jasa
Ku mencari hati mulia
Aku sanjung pencinta bangsa

Janji jadi cinta
Pengorbanan jangan dilupa
Khianat janji hilang jasa
Ku mencari hati mulia
Aku sanjung pencinta bangsa
Bila janji terlukis indah
Usah lagi kau buru cinta
Aku serahkan hati asmaraku
Kini bebas hati bersatu
Ooooo hati.....




1 ulasan:

  1. thumbs up, azhar!
    truskan.
    semoga kita sama2 berjuang kerana Allah. pertahankan hak agama dan bangsa kita. :)

    BalasPadam